- cele, zakładane rezultaty
- program spotkania
- harmonogram spotkania
- podział ról, zadań
- narzędzia, materiały
- cechy prowadzącego spotkanie
- kierować spotkaniem, czy prowadzić spotkanie – dylemat kierownika
- słuchanie
- angażowanie uczestników
- sposoby radzenia sobie z tremą
- sposoby koncentrowania uwagi uczestników
- krótkie spotkania rozdzielające zadania lub rutynowe spotkania
- spotkania robocze (przeglądowe) w ramach realizacji jakiegoś przedsięwzięcia
- spotkania koncepcyjne
- spotkania informacyjne
- niejasne cele
- brak struktury
- brak zasad
- brak podziału ról, zadań, egzekwowania zadań
- nieodpowiednie zachowania interpersonalne
- trudni uczestnicy
- konflikty
- impas
- brak chęci uczestnictwa w pracach grupy
- zachowania destrukcyjne
- ogólne prawidłowości dotyczące sposobów koncentrowania
- uwagi innych na własnej wypowiedzi
- niewerbalne sposoby koncentrowania uwagi (mimika, gestykulacja, intonacja)
- werbalne sposoby koncentrowania uwagi (dobór słownictwa)
- sposoby budowania pozycji w sytuacjach grupowych
- sposoby budowania pozycji w kontaktach indywidualnych
- budowanie pozycji zależne od celu
- podsumowania
- wyrażanie intencji
- przydział zadań
- stawianie wyzwań zespołowi
2 dni (18 jednostek dydaktycznych)