Trwałe partnerstwo strategiczne

CELE
  • nauka budowania długofalowych relacji z klientem
  • doskonalenie umiejętności współpracy
  • nauka „ratowania” klienta odchodzącego
  • budowanie świadomości uczestników w zakresie dobrych kontaktów z klientami

PROGRAM

1. Zarządzanie partnerstwem

  • wraz z współpracownikami dbaj, by zarządzanie partnerstwem stało się kluczową umiejętnością w twojej firmie
  • buduj wzajemne zaufanie i steruj nim
  • nadzoruj relację, dbaj o poprawne stosunki
  • opracuj sposób wspólnego podejmowania decyzji
2. Budowanie pozycji
  • sposoby budowania pozycji w sytuacjach grupowych
  • sposoby budowania pozycji w kontaktach indywidualnych
  • budowanie pozycji zależne od celu
3. Czynniki wpływające na budowanie długofalowych relacji z kontrahentem
  • regularność – częstotliwość kontaktów
  • wiarygodność – tzw. rzetelność, uczciwość handlowa
  • konflikty – sposób rozwiązywania ewentualnych problemów
  • pamięć – o ważnych dla klienta datach, ale też o datach naszej firmy
  • zobowiązania – pomoc w różnych sprawach, rzetelne dotrzymywanie ustaleń
  • nieoficjalność – kontakty nieformalne, pozabiznesowe
  • różnorodność – nieschematyczność w podejściu do klienta, jego problemów, oczekiwań
  • partnerstwo – jasny układ, przejrzyste reguły współpracy
4. Powody odchodzenia kontrahentów do konkurencji:
  • handlowiec nie rozumie ich potrzeb i/lub nie potrafi dostosować oferty do potrzeb klienta
  • handlowiec nie przejawia należytej inicjatywy
  • handlowiec jest niesłowny
  • handlowiec jest nieterminowy
  • handlowiec nie potrafi przedstawić oferty poprzez korzyści
  • handlowiec boi się konkurencji
  • handlowiec boi się zadawać niewygodne pytania
  • handlowiec jest zbyt nachalny lub za szybko rezygnuje
  • handlowiec nie potrafi dostroić się do poziomu odbiorcy
  • klient czuje, że nie spotyka się z zainteresowaniem handlowca
  • klient widzi brak profesjonalizmu ze strony handlowca
  • klient czuje się traktowany przedmiotowo
  • klient czuje się oszukany np. bo ktoś inny dostał wyższy rabat
  • klient nie ma poczucia bezpieczeństwa
  • klient nie ma zapewnionej wystarczającej obsługi posprzedażowej
  • klient szuka nowych rozwiązań i dywersyfikuje dostawców
  • inne
5. Powody odchodzenia kontrahentów do konkurencji i jak sobie z nimi radzić – sesja video

6. Narzędzia niestandardowe niekiedy niezbędne dla osiągnięcia celu:
  • umowa o współpracy (prezentacja zasad działania – premia za lojalność)
  • pakiety „szkoleniowo – rozrywkowe”
  • dobra kuchnia – czyli przez żołądek do sukcesu
  • gadżet pamięcią zewnętrzną dla kontrahenta
  • standard życia – esencją sukcesu

CZAS REALIZACJI WARSZTATU:
2 dni (18 jednostek dydaktycznych)

Audyty i diagnoza

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

czytaj DALEJ

Szkolenia

Szkolenia skierowane są do osób zarządzających zespołami w organizacjach. Proponujemy Państwu m.in.: KOMUNIKACJA W PROCESIE ZARZĄDZANIA ASERTYWNOŚĆ W PROCESIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁOWOŚĆ - SPRAWNE FUNKCJONOWANIE GRUPY ZADANIOWEJ PROWADZENIE ZEBRAŃ, SPOTKAŃ, NARAD NLP W BIZNESIE, MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE OCEN PRACOWNIKÓW, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM, ZARZĄDZANIE PROJEKTEM itd.

czytaj DALEJ

Coaching

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Sprawdź

Doradztwo

Coraz częściej Kontrahenci pytają: jak zatrzymać pracowników, bo zmienił się rynek z rynku pracodawcy na rynek pracownika? jak zarządzać coraz to młodszym zespołem tzw. pokoleniem Y? Przeprowadziliśmy badania i odnieśliśmy sukces! Okazuje się, że pokolenie Y potrafi być kreatywne, potrafi pracować długofalowo dla jednego pracodawcy, potrafi wreszcie być lojalne trzeba tylko właściwie zarządzać kapitałem ludzkim i zmodyfikować swoje podejście do sposobu zarządzania na bardziej współczesne…

czytaj DALEJ
10 lat

doświadczenia na rynku szkoleniowo-doradczym

50+

zadowolonych
Klientów

2500+

uczestników szkoleń

600+

godzin coachingu
rocznie

40+

projektów doradczych
rocznie