Prowadzenie spotkań, prezentacji

17 czerwca 2016
POZNAŃ

1. Planowanie spotkań, prezentacji
  • cele, zakładane rezultaty
  • program spotkania
  • harmonogram spotkania
  • podział ról, zadań
  • narzędzia, materiały
2. Główne umiejętności konieczne do sprawnego prowadzenia spotkań, prezentacji
  • cechy prowadzącego spotkanie
  • kierować spotkaniem, czy prowadzić spotkanie
  • słuchanie
  • angażowanie uczestników
  • sposoby radzenia sobie z tremą
  • sposoby koncentrowania uwagi uczestników
3. Sposoby prowadzenia różnych typów spotkań ze względu na cel
  • krótkie spotkania
  • spotkania robocze (przeglądowe) w ramach realizacji jakiegoś przedsięwzięcia
  • spotkania koncepcyjne
  • spotkania informacyjne
4. Bariery wspólnych spotkań
  • niejasne cele
  • brak struktury
  • brak zasad
  • brak podziału ról, zadań, egzekwowania zadań
  • nieodpowiednie zachowania interpersonalne
5. Techniki radzenia sobie z trudnościami na spotkaniach, naradach
  • trudni uczestnicy
  • konflikty
  • impas
  • brak chęci uczestnictwa w pracach grupy
  • zachowania destrukcyjne
6. Sposoby koncentrowania uwagi słuchaczy
  • ogólne prawidłowości dotyczące sposobów koncentrowania
  • uwagi innych na własnej wypowiedzi
  • niewerbalne sposoby koncentrowania uwagi (mimika, gestykulacja, intonacja)
  • werbalne sposoby koncentrowania uwagi (dobór słownictwa)
7. Budowanie pozycji
  • sposoby budowania pozycji w sytuacjach grupowych
  • sposoby budowania pozycji w kontaktach indywidualnych
  • budowanie pozycji zależne od celu
8. Zakończenie spotkania, prezentacji
  • podsumowania
  • wyrażanie intencji
  • stawianie wyzwań

Cena:

- 799 PLN netto + 23%VAT
- obejmuje prowadzenie szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia, wyżywienie (przerwy kawowe, obiady)

Rabaty:

- przy opłaceniu szkolenia najpóźniej 15 dni przed terminem szkolenia – 20% rabatu
- przy zakupie 3 różnych szkoleń dla jednej osoby i opłaceniu ich najpóźniej 15 dni przed terminem szkoleń – 25% rabatu
- przy zakupie szkolenia dla minimum 3 osób z jednej firmy i opłaceniu go najpóźniej 15 dni przed jego terminem – 30% rabatu

Grupy:

- liczebność grupy – maksymalnie 12 osób
- organizator dopuszcza możliwość odwołania grup poniżej 4 osób

Audyty i diagnoza

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

czytaj DALEJ

Szkolenia

Szkolenia skierowane są do osób zarządzających zespołami w organizacjach. Proponujemy Państwu m.in.: KOMUNIKACJA W PROCESIE ZARZĄDZANIA ASERTYWNOŚĆ W PROCESIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁOWOŚĆ - SPRAWNE FUNKCJONOWANIE GRUPY ZADANIOWEJ PROWADZENIE ZEBRAŃ, SPOTKAŃ, NARAD NLP W BIZNESIE, MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE OCEN PRACOWNIKÓW, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM, ZARZĄDZANIE PROJEKTEM itd.

czytaj DALEJ

Coaching

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Sprawdź

Doradztwo

Coraz częściej Kontrahenci pytają: jak zatrzymać pracowników, bo zmienił się rynek z rynku pracodawcy na rynek pracownika? jak zarządzać coraz to młodszym zespołem tzw. pokoleniem Y? Przeprowadziliśmy badania i odnieśliśmy sukces! Okazuje się, że pokolenie Y potrafi być kreatywne, potrafi pracować długofalowo dla jednego pracodawcy, potrafi wreszcie być lojalne trzeba tylko właściwie zarządzać kapitałem ludzkim i zmodyfikować swoje podejście do sposobu zarządzania na bardziej współczesne…

czytaj DALEJ
10 lat

doświadczenia na rynku szkoleniowo-doradczym

50+

zadowolonych
Klientów

2500+

uczestników szkoleń

600+

godzin coachingu
rocznie

40+

projektów doradczych
rocznie