Asertywność, sytuacje trudne

SZKOLENIE OTWARTE - Asertywność, sytuacje trudne
20 maja 2016
POZNAŃ

1. Wprowadzenie w teorię asertywności
  • wyjaśnienie zasad zachowania asertywnego
  • asertywność a zachowania alternatywne – wzory zachowań
  • postawy życiowe charakteryzujące zachowania asertywne, agresywne i bierne
  • wyrażanie różnych form sprzeciwu i emocjonalnej ekspresji (odmawianie, zaprzeczanie, wyrażanie gniewu, złości itp.)
  • wyrażanie własnego zdania i opinii
2. Określenie poziomu osobistych umiejętności zachowania asertywnego
  • ja jestem w porządku - ty nie jesteś w porządku
  • ja nie jestem w porządku - ty jesteś w porządku
  • ja nie jestem w porządku - ty nie jesteś w porządku
  • ja jestem w porządku - ty jesteś w porządku
3. Ćwiczenie umiejętności asertywnych w kontaktach z klientami
  • wyrażanie różnych form emocjonalnej ekspresji (zaprzeczanie, wyrażanie gniewu, złości itp.)
  • radzenie sobie z zachowaniami inwazyjnymi
  • wyrażanie własnego zdania i opinii
4. Sytuacje trudne i sposoby radzenia sobie z nimi z wykorzystaniem asertywności
  • precyzowanie problemu, przełamywanie oporu
  • osoba zdenerwowana, osoba agresywna, osoba nieuczciwa
  • reagowanie na uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje
  • radzenie sobie z manipulacją, presją i naciskiem ze strony innych osób, reagowanie na agresywne zachowania
5. Doskonalenie sztuki dochodzenia do porozumienia jak najmniejszym kosztem obu stron – sesja video
  • precyzyjne ustalenie źródła problemu – zbieranie informacji
  • przekazanie informacji o możliwościach
  • generowanie rozwiązań
6. Typologia problemów występujących przy współpracy z klientami, współpracownikami i sposoby radzenia sobie z nimi – sesja video
  • różnica stanowisk, zdań, poglądów inne
  • reklamacje, windykacja należności
  • przekazywanie innym „złych wiadomości” (np. zwolnienia, obniżenie wynagrodzenia, redukcje czasu pracy, opóźnienia w realizacji zamówień, brak asortymentu, wyższa cena...)
7. Wpływ emocji na jakość kontaktu i radzenie sobie ze stresem
  • rozpoznawanie emocji u rozmówcy i odczytywanie ich znaczenia
  • cechy osobowości a mechanizmy emocjonalne uruchamiające się w sytuacjach zawodowych
  • oddziaływanie na emocje w relacjach z innymi
  • rozwijanie kompetencji w zakresie kontroli stresu i emocji

Cena:

- 799 PLN netto + 23%VAT
- obejmuje prowadzenie szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia, wyżywienie (przerwy kawowe, obiady)

Rabaty:

- przy opłaceniu szkolenia najpóźniej 15 dni przed terminem szkolenia – 20% rabatu
- przy zakupie 3 różnych szkoleń dla jednej osoby i opłaceniu ich najpóźniej 15 dni przed terminem szkoleń – 25% rabatu
- przy zakupie szkolenia dla minimum 3 osób z jednej firmy i opłaceniu go najpóźniej 15 dni przed jego terminem – 30% rabatu

Grupy:

- liczebność grupy – maksymalnie 12 osób
- organizator dopuszcza możliwość odwołania grup poniżej 4 osób

Audyty i diagnoza

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

czytaj DALEJ

Szkolenia

Szkolenia skierowane są do osób zarządzających zespołami w organizacjach. Proponujemy Państwu m.in.: KOMUNIKACJA W PROCESIE ZARZĄDZANIA ASERTYWNOŚĆ W PROCESIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁOWOŚĆ - SPRAWNE FUNKCJONOWANIE GRUPY ZADANIOWEJ PROWADZENIE ZEBRAŃ, SPOTKAŃ, NARAD NLP W BIZNESIE, MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE OCEN PRACOWNIKÓW, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM, ZARZĄDZANIE PROJEKTEM itd.

czytaj DALEJ

Coaching

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie jLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum molestie justo felis, sit amet dictum mi egestas ac. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Sprawdź

Doradztwo

Coraz częściej Kontrahenci pytają: jak zatrzymać pracowników, bo zmienił się rynek z rynku pracodawcy na rynek pracownika? jak zarządzać coraz to młodszym zespołem tzw. pokoleniem Y? Przeprowadziliśmy badania i odnieśliśmy sukces! Okazuje się, że pokolenie Y potrafi być kreatywne, potrafi pracować długofalowo dla jednego pracodawcy, potrafi wreszcie być lojalne trzeba tylko właściwie zarządzać kapitałem ludzkim i zmodyfikować swoje podejście do sposobu zarządzania na bardziej współczesne…

czytaj DALEJ
10 lat

doświadczenia na rynku szkoleniowo-doradczym

50+

zadowolonych
Klientów

2500+

uczestników szkoleń

600+

godzin coachingu
rocznie

40+

projektów doradczych
rocznie