- nabycie umiejętności planowania i przeprowadzania efektywnej prezentacji
- zapoznanie się z praktycznymi narzędziami wykorzystywanymi w czasie prezentacji
- atuty i rezerwy – autodiagnoza prezentera
- nauka koncentrowania słuchaczy i aktywnego włączania ich w prezentację
PROGRAM
1. Planowanie prezentacji handlowych- cele, zakładane rezultaty
- program spotkania
- harmonogram prezentacji handlowej
- potrzebne narzędzia, materiały
- zdefiniowanie ewentualnych problemów z jakimi możemy się spotkać prowadząc spotkanie
- ocena własnego potencjału jako prowadzącego prezentację (umiejętności, wiedza)
- zaplanowanie przez zespół prezentacji handlowej
- idealny prezenter – cechy, które pomagają i które przeszkadzają w prowadzeniu prezentacji handlowej
- autoprezentacja, czyli jak i co komunikuję poprzez swoje zachowanie, ekspresję i symbolikę ciała, sposób mówienia, ton głosu...)
- angażowanie rozmówcy/rozmówców w prezentację
- sposoby radzenia sobie z tremą
- sposoby koncentrowania uwagi rozmówcy
- krzywa uwagi
- identyfikacja publiczności i dostosowanie pod nią prezentacji
- analiza sposobów jakie można wykorzystać prowadząc prezentację
- korzystanie z gotowej prezentacji multimedialnej
- przedstawianie korzyści, porównań z innymi produktami rynkowymi
- korzystanie z folderów, ulotek itp.
- jak zostać zapamiętanym
5.Prowadzenie prezentacji – sesja video
- nauka wprowadzenia do prezentacji
- przeprowadzenie prezentacji
- nauka efektywnego zakończenia prezentacji
- podsumowania
- wyrażanie intencji
- stawianie wyzwań
CZAS REALIZACJI WARSZTATU:
2 dni (18 jednostek dydaktycznych)